REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU NA PALMĘ WIELKANOCNĄ

  1. 1. Organizatorem konkursu jest:

Powiatowe Gimnazjum w Ketach.

  1. 2. Celem konkursu jest:

propagowanie tradycji i folkloru związanego ze Świętami Wielkanocnymi,

pogłębianie wiedzy na temat symboliki i znaczenia palmy wielkanocnej,

rozwijanie twórczości plastycznej młodzieży oraz aktywności twórczej,

alternatywa wobec nudy,

3. Uczestnicy konkursu;

konkurs adresowany jest do uczniów klas gimnazjalnych z Powiatowego

Gimnazjum w Kętach,

do konkursu przystępuje dowolna liczba uczniów z danej klasy i szkoły,

konkurs jest jednoetapowy,

4. Warunki uczestnictwa w konkursie:

przystąpienie do Konkursu następuje poprzez złożenie

pracy –palmy wielkanocnej do Komisji Konkursowej,

uczestnicy wykonują  indywidualnie jedną palmę wielkanocną

nie wyższą  niż 1 metr,  dowolną  techniką z zachowaniem tradycji

świątecznej i wykorzystaniem materiałów i  tworzyw naturalnych

oraz tradycyjnych form zdobniczych,

do pracy konkursowej powinna być przymocowana karteczka z danymi

autora pracy (imię i nazwisko, klasa )

uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych

zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101

poz.   926, z późn. zm.) w zakresie niezbędnym do realizacji konkursu.

5. Miejsce i termin składania prac konkursowych:

termin składania prac do 14 kwietnia 2014 u p. M. Krystian

6. Komisja Konkursowa:

-o wyłonieniu zwycięzców konkursu decyduje Komisja Konkursowa

powołana przez Organizatora Konkursu,

-Komisja zobowiązana jest do zachowania bezstronności podczas oceny

poszczególnych prac

ocena prac odbywać się będzie w jednej kategorii – przyznane zostanie

I, II i III miejsce. Jury może przyznać dodatkowe wyróżnienia zależności

od ilości i poziomu prac.

8.Nagrody:

-dla zwycięzców konkursu organizatorzy przygotowali dyplomy

i nagrody rzeczowe,

-kryterium oceny prac  będą walory artystyczne i estetyczne , rodzaj

wykorzystanych materiałów oraz nawiązanie do tradycji,

-organizator konkursu przewiduje również wyróżnienia dla klas za

największą ilość zgłoszonych prac

-ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi 15 kwietnia 2014

9.Postanowienia końcowe:

-niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej:

www.wyspian.pl

-uczestnicy biorący udział w Konkursie akceptują zasady Konkursu zawarte

w Regulaminie

-organizator Konkursu dopuszcza możliwość ewentualnych modyfikacji

wyróżnionych prac w porozumieniu z autorem

-wyróżnione i wybrane prace będą przeznaczone do celów:

dekoracyjnych,

-organizator nie zwraca uczestnikom prac, biorących udział w Konkursie

-organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian

w  Regulaminie. Ewentualne zmiany Regulaminu będą ogłoszone na

stronie internetowej organizatora Konkursu

-we wszystkich kwestiach spornych decyduje Komisja Konkursowa

 

 

Życzymy powodzenia