REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU NA PALMĘ WIELKANOCNĄ
- 1. Organizatorem konkursu jest:
Powiatowe Gimnazjum w Ketach.
- 2. Celem konkursu jest:
–propagowanie tradycji i folkloru związanego ze Świętami Wielkanocnymi,
–pogłębianie wiedzy na temat symboliki i znaczenia palmy wielkanocnej,
–rozwijanie twórczości plastycznej młodzieży oraz aktywności twórczej,
–alternatywa wobec nudy,
3. Uczestnicy konkursu;
–konkurs adresowany jest do uczniów klas gimnazjalnych z Powiatowego
Gimnazjum w Kętach,
–do konkursu przystępuje dowolna liczba uczniów z danej klasy i szkoły,
–konkurs jest jednoetapowy,
4. Warunki uczestnictwa w konkursie:
–przystąpienie do Konkursu następuje poprzez złożenie
pracy –palmy wielkanocnej do Komisji Konkursowej,
–uczestnicy wykonują indywidualnie jedną palmę wielkanocną
nie wyższą niż 1 metr, dowolną techniką z zachowaniem tradycji
świątecznej i wykorzystaniem materiałów i tworzyw naturalnych
oraz tradycyjnych form zdobniczych,
– do pracy konkursowej powinna być przymocowana karteczka z danymi
autora pracy (imię i nazwisko, klasa )
–uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych
zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101
poz. 926, z późn. zm.) w zakresie niezbędnym do realizacji konkursu.
5. Miejsce i termin składania prac konkursowych:
–termin składania prac do 14 kwietnia 2014 u p. M. Krystian
6. Komisja Konkursowa:
-o wyłonieniu zwycięzców konkursu decyduje Komisja Konkursowa
powołana przez Organizatora Konkursu,
-Komisja zobowiązana jest do zachowania bezstronności podczas oceny
poszczególnych prac
– ocena prac odbywać się będzie w jednej kategorii – przyznane zostanie
I, II i III miejsce. Jury może przyznać dodatkowe wyróżnienia zależności
od ilości i poziomu prac.
8.Nagrody:
-dla zwycięzców konkursu organizatorzy przygotowali dyplomy
i nagrody rzeczowe,
-kryterium oceny prac będą walory artystyczne i estetyczne , rodzaj
wykorzystanych materiałów oraz nawiązanie do tradycji,
-organizator konkursu przewiduje również wyróżnienia dla klas za
największą ilość zgłoszonych prac
-ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi 15 kwietnia 2014
9.Postanowienia końcowe:
-niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej:
-uczestnicy biorący udział w Konkursie akceptują zasady Konkursu zawarte
w Regulaminie
-organizator Konkursu dopuszcza możliwość ewentualnych modyfikacji
wyróżnionych prac w porozumieniu z autorem
-wyróżnione i wybrane prace będą przeznaczone do celów:
dekoracyjnych,
-organizator nie zwraca uczestnikom prac, biorących udział w Konkursie
-organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian
w Regulaminie. Ewentualne zmiany Regulaminu będą ogłoszone na
stronie internetowej organizatora Konkursu
-we wszystkich kwestiach spornych decyduje Komisja Konkursowa
Życzymy powodzenia