Osobą odpowiedzialną za inscenizację, ruch sceniczny i opracowanie muzyczne był Grzegorz Suski, który wraz z Witoldem Mazurkiewiczem wyreżyserował spektakl. W rolę tytułowego Makbeta wcielił się Michał Czaderna. Aktor świetnie oddał targające bohaterem emocje, od początkowych wątpliwości do chorobliwej żądzy władzy. W pozostałych rolach ukazali się m.in.: Marta Gzowska-Sawicka (jako Lady Makbet), Sławomir Miska (Malcolm), Maciej Kulig (Donalbain), Tomasz Lorek (Banko) oraz Grzegorz Sikora (Makduff). W sztuce, poza wybitną grą aktorską, zachwycały również kostiumy i ruch sceniczny oraz dźwięk i efekty specjalne. Największe wrażenie na widzach spektaklu wywierały sceny z udziałem trzech wiedźm (Daria Polasik-Bułka, Zofia Schwinke, Flaunnette Mafa) i ich królowej Hekate (Oriana Soika). Najbardziej widowiskowym momentem były taniec oraz śpiew kobiet podczas przekazywania Makbetowi drugiej przepowiedni. Wtedy też nad widzami, dzięki linie, unosiła się Hekate.
Spektakl to nie tylko przeżycie artystyczne. Po jego zakończeniu nasuwa wiele refleksji. W końcu Makbet to tekst nie tylko o władzy tyrana, ale przede wszystkim o niepewności, co przyniesie jutro. Fortuna toczy się kołem i nawet człowiek, który zdobył wszystko, może to stracić. Ważne jest też pojęcie człowieczeństwa, o którym Makbet wraz z żoną zdawali się powoli zapominać, przez co zaczęła się ukazywać się ich ciemna strona. Sztuka przedstawia, że każdy może ulec pokusie losu, ukazano to w finałowej scenie – spotkania wiedźm z Donalbainem, młodszym synem zabitego Dunkana. Dzięki temu tragedia była spotkaniem z kulturą na najwyższym poziomie.
Dorota Doroszko, Ip
„Spektakl bardzo mi się podobał. Gra aktorska była świetna, najbardziej moją uwagę przykuły wiedźmy. Scenografia, muzyka oraz gra świateł nadały sztuce niezwykłego charakteru. Przedstawienie zostało bardzo ciekawie zrobione. Na pewno warto je obejrzeć i zostanie w mojej pamięci na długo.”
Aleksandra Frysztacka, Ih
„Najbardziej podobała mi się ciekawa choreografia, zastosowanie sceny ruchomej oraz dobra gra aktorska.”
Patrycja Krzemień, Ip
„Gra aktorów bardzo mi się podobała. Tancerze także pokazali niezwykłe umiejętności i zwinność. Rekwizyty wyglądały trochę infantylnie. Chociaż nie podoba mi się utwór Makbet, sztukę przyjemnie się oglądało.”
Justyna Bębenek, Ip
„Zawiodłam się na scenie zabicia Makbeta przez Makduffa.”
Aleksandra Gabrysiak, Ip
„W sztuce najbardziej podobała mi się elementy walki oraz scena, podczas której widźmy podczas tańca wykonywały wiele akrobacji. Super spektakl.”
Justyna Króliczek, Ih